8 תשובות
זה ממש מזלזל בעיניי
את טיפה מגזימה
אולי היא לא הייתה בטלפון זה לא שהיא מסננת אותך בכוונה
נראה לי מזלזלת מילה גדולה מידיי לזה זה לא חברי והיא באמת לא בסדר אבל תנסי לראות גם את הצד שלה אם זה חוזר על עצמו אז זה כבר מזלזל
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב אבל זה מזלזל שהיא לא נותנת תשובה ומורחת אותי
אנונימית
בסדר אולי היא לא בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היינו אמורות להיפגש היום כביכול
והיא שלחה לי בבוקר הודעה
אז להיעלם זה לא הכי סבבה בעיניי
אנונימית
מי שירצה להיפגש איתך יהיה זמין עבורך
ויותר מזה, הוא ישאל מה קורה בהתחשב בעובדה שזה אמור לקרות אצלו בבית
יאללה אחותי עזבי אותה אולי היא עסוקה במשהו אחר אם היא תרצה היא תשלח לך משהו
אנונימית