8 תשובות
מבינה אותך לגמרי תגידי למחנך/ת שלך למה איחרת ותבקשי שיאשרו לך את האיחור
את הגעת באיחור אז דיי אשמתך אבל היא לא הייתה צריכה לצעוק עלייך
ברור שהיא לא מבינה
אבל גם את לא מבינה, יכול להיות שהיא באמצע הרצאה או אומרת משהו חשוב והיא לא יכלה להרשות הפרעה כלשהי
אבל גם את לא מבינה, יכול להיות שהיא באמצע הרצאה או אומרת משהו חשוב והיא לא יכלה להרשות הפרעה כלשהי
שואל השאלה:
עזבו את האיחור, אני מדברת על הזילזול
עזבו את האיחור, אני מדברת על הזילזול
אנונימית
שואל השאלה:
ודרך אגב אתמול הגעתי ב0:15 לבית אחרי שחזרנו מחוץ לעיר מהמגמה
ודרך אגב אתמול הגעתי ב0:15 לבית אחרי שחזרנו מחוץ לעיר מהמגמה
אנונימית
גם אצלי יש כזו, כל הזמן מורידה לנו את החשק ללמוד ההורים פנו למנהל והוא עשה שיחה איתה ומאז היא נרגעה, רק כשההורים מתערבים אז זה עוזר
זה קרה לי גם, איחרתי באיזה 10 ד'ק והמורה פשוט צעקה עלי מול כל הכיתה. אם המורה קמה על הצד הלא טוב של הבוקר למה זה אשמתי??
אסור למורה להשפיל תלמיד. תגידי למחנכ/ת או אפילו למנהל/ת
באותו הנושא: