5 תשובות
נע בקטנה
אין שום בושה בלעשות מועד ב הכל בסדר
אין שום בושה בלעשות מועד ב הכל בסדר
מבינה מה את אומרת, אבל אין לך מה להיות מובכת או משהו פשוט תשכחי מזה
זה סבבה
זה סתם וגם לא מביך בכלל כולם נכשלים וממנו לומדין
אני מבינה אבל זה מבין הדברים שצריך לבלוע, להבין שזה לא נעשה מרוע לב וגם לא באמת פוגע, ולהמשיך :)
באותו הנושא: