2 תשובות
אני גם חשבתי כמוך אבל בכל זאת התמיינתי. והגעתי למכינה ולמרות שכן קשה לי חברתית את מוצאת את המקום שלך, באמת. ברגע שאת מתרכזת בעצמך אנשים פשוט ירצו להיות איתך
שואל השאלה:
זהו כן כי במקומות אחרים אני כן מאוד מוצאת את עצמי
זה ישמע אולי רע אבל אני כן יותר מוצאת את עצמי במסגרות לא דתיות כי כנראה יש איזשהו פער במנטליות שלנו ובהשקפת עולם וחיים אבל מן הסתם שיש עדיין המון כבוד ושיחות וצחוקים עם חלק מהשכבה
אנונימית