7 תשובות
עצוב להגיד אבל כן
לא בקטע שהוא מטומטם פשוט הייתי רוצה להבין למה
לא
כן זה מעיד על עצלנת וזלזול
הייתי משתדל שלא, אבל בואי - זה עושה רושם לא טוב (לפחות רושם ראשוני).
לא, אני לא יודע מה הסיבה לכך שהוא לא יצא עם תעודת בגרות, ותעודת בגרות עם כל הכבוד לתואר שלה ממש לא משקפת את הבן אדם.
לא , תעודת בגרות או תואר לא משקפת את הבן אדם ואת רמת החוכמה שלא , אבל כן הייתי מתעניינת למה אין לו