13 תשובות
לאא , אני בעצמי כזאת
תאמת שכן זה אומר הרבה על אותו בנאדם
אנונימית
ממש לא
לא.
שלי תמיד יהיה יותר..
לא, גם החדר שלי ממש מבולגן.
לא
לא
קשה לי שלא מסודר אבל אני פשוט דואגת שאצלי אהיה מסודר אני לא אשפוט משהו שאצלו לא מסודר אבל יכול להיות שלא יהיה לי נעים להיות שם אבל נגיד בתים של חברות.שלי שככה אני לא אשפוט אותן כי לא הן אחראיות לכל זה וגם לא ממש אכפת לי שכל אחד יעשה מה שטוב לו
כן ממשכן
אנונימית
אפשר פירוט מה זה אומר עליו?
לא