5 תשובות
למה את קמה מוקדם גם בסופש
האמת שגם אני די כמה קצת מוקדם בגלל שכבר התרגלתי תצאי להליכה או משהו
שואל השאלה:
^^^זה לא מבחירה אני פשוט נרדמת מוקדם ומתעוררת מוקדם בגלל הבית ספר
אנונימית
כן גם אני אוף אני עוד זוכרת את החופש שבו יכולתי באמת לישון