התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאם חליתי בקורונה יהיה לי טעם מריר בפה? מתכתי כמו דם
אני כבר הבראתי פחות או יותר אבל עדיין יש לי טעם מגעיל בפה וזה לא עובר לי וזה ככה כבר יומיים-שלוש וזה נורא מפריע לי
11 בספטמבר 2025, 23:30
קורונה
COVID 19
נגיפים
חוש הטעם
מחלות
תשובה אחת
כן הגיוני יעבור אחרי כמה זמן
מ
מישל יז בסט
באותו הנושא:
זה הגיוני שעדיין לא חליתי בקורונה??
הגיוני שלא חליתי בקורונה
מותר לי להתחסן אם חליתי בקורונה?
חליתי בקורונה !
אם חליתי כבר בקורונה, אני חייב לשים מסיכה למרות שלא אוכל להידבק?
האם זה הגיוני להידבק עוד פעם בקורונה אם חליתי?
הגיוני שלפני שלושה חודשים חליתי בקורונה ועכשיו שוב?
אני חליתי פעמיים בקורונה זה הגיוני?
אם חליתי בקורונה עם הרבה תסמינים, אם התסמינים כבר נעלמו זה אומר שכבר אין לי קורונה?
הגיוני שעדיין לא חליתי בקורונה?
מה הסיכוי שלי להדבק בקורונה עם כבר חליתי