8 תשובות
שואל השאלה:
5 ימים מאז שהופיע התסמין הראשון או מאז שהופיעו כל השאר? כי זה התחיל בכאב גרון יומיים ואחרי יומיים חום וכאבים ושיעול
5 ימים מאז שעשית בדיקת קורונה *מוסדית* וגילית שאת חיובית
שואל השאלה:
כלבה תוקפנית^ לא התכוונתי לפי חוק, אלא לפי איך שהקורונה עובדת מבחינת הדבקה..
אה
לא יודעת
פשוט אל תצאי מהבידוד 5 ימים, ואז תבדקי אם את חיובית או לא
אם כן אז תישארי עוד יומיים (סך הכל שבוע)
וכנראה שזה מאז שהתחיל התסמין הראשון
אני לא סגורה על זה
את צריכה להיות בבידוד 5 ימים
תעשי בדיקת קורונה תבדקי
לא יש לך קורונה אבל בלי תסמינים