11 תשובות
אלוהים נגע בל
גם אני לא
כןן
אני נדבקתי מחבר טוב ואח שלי נדבק ממני
אמא שלי נדבקה מאח שלי ואבא שלי ממנה
רק אחותי לאא
אני נדבקתי מחבר טוב ואח שלי נדבק ממני
אמא שלי נדבקה מאח שלי ואבא שלי ממנה
רק אחותי לאא
שואל השאלה:
למה שונא
למה שונא
אולי נדבקת ולא בדקת שזה קורונה פשוט
יש לך מזלל
איך תהיי חולה במשהו שלא קיים ?
שואל השאלה:
אבל גם לא חליתי בכל הקורונה
אבל גם לא חליתי בכל הקורונה
כן גם אני
כן
היה לי אומיקרון ב2022
וזהו...
וזהו...
באותו הנושא: