36 תשובות
אפשרי אבל למה לך
כן
מה? כן
כן, כל יום אני הולך ברגל לבית ספר בגלל שמפוצץ
למי שיש אוטו כן
כן מכונית
כן
אבל זה לא יהיה טוב לסביבה
אבל זה לא יהיה טוב לסביבה
אפשרי? כן
אם אתה בבעיות כלכליות אז לא
אם אתה בבעיות כלכליות אז לא
כן אבל יהיה מאוד קשה
כן
אני הוכחה לזה שכן
אתה יכול אבל זה לא אפקטיבי
בטח
אם יקנו לכולנו רכב
אם יקנו לכולנו רכב
אם יש לך אוטו אז כן
כן, באוטו
ואם אתה לא נוסע רחוק מידי אז אפשר ללכת ברגל או באופניים
ואם אתה לא נוסע רחוק מידי אז אפשר ללכת ברגל או באופניים
תקשיב היה זוג באמריקה נראלי לפני המוןן שנים שהם היו שתי שמנמנים והם מכרו את האוטו שלהם ולא השתמשו בתחבצ
הם הלכו לכל מקום ברגל פיזית כל מקום עבודה קניות והם מזה רזו מהר יחסית
הזכרת לי אתזה
הם הלכו לכל מקום ברגל פיזית כל מקום עבודה קניות והם מזה רזו מהר יחסית
הזכרת לי אתזה
עבורי? לא
ולי יש רישיון
ולי יש רישיון
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול להיות קרוב לכביש כי אני מפחד מהאוטובוסים שעוברים
אבל אני לא יכול להיות קרוב לכביש כי אני מפחד מהאוטובוסים שעוברים
אנונימי
כן אוטו
אוטו
קורקינט
אופניים
רכבת
רכבל (יש בחיפה)
קורקינט
אופניים
רכבת
רכבל (יש בחיפה)
אני בכלל לא נוסעת באוטובוסים אני לא מבינה איך זה עובד ואני תמיד מפחדת שהנהג לא יעצור או משהו וזה כבר קרה לי שהגעתי לחצי השני של העיר
היי אני פה ובחיים....
בחיים לא נסעתי באוטובוס בלי קשר לטיולים בבית ספר, אז כן אני חושבת שזה אפשרי לחיות בלי אוטובוסים. פשוט יהיה קשה יותר כי זה יותר מכוניות על הכביש, אבל נתמודד
לא
דיי כבר תתגבר על הפחד שלך בגלל האיש ההוא שצעק עליך באוטובוס
דיי כבר תתגבר על הפחד שלך בגלל האיש ההוא שצעק עליך באוטובוס
אנונימי
כן סוס
מכונית
כן, תוציא רישיון
גם אם יש בעיות כלכליות אפשרי לנסוע באוטובוס
בטח שיש דרך
להפוך לחלק מהממשלה כמו חבר כנסת ואז להיות עם רכב ועוד על חשבון המיסים שלי ושל עוד אנשים שעובדים קשה רק בשביל לקנות שוקולד בסוף החודש ולגלות שאין מספיק כסף לשוקולד
בנתיים לא רק שלא תיסע באוטובוסים גם יהיה לך נהג פרטי אם תרצה וכל זה על חשבון אזרחים
מה דעתך?
להפוך לחלק מהממשלה כמו חבר כנסת ואז להיות עם רכב ועוד על חשבון המיסים שלי ושל עוד אנשים שעובדים קשה רק בשביל לקנות שוקולד בסוף החודש ולגלות שאין מספיק כסף לשוקולד
בנתיים לא רק שלא תיסע באוטובוסים גם יהיה לך נהג פרטי אם תרצה וכל זה על חשבון אזרחים
מה דעתך?
אני בלי רשיון זה לא קשור יש העדפה ללכת ברגל
טרמפים(תלוי מאיפה אבל)
כן אפשר לגמרי
במקום אפשר את האופציות האלו
- רכב פרטי
- קורקינט או אופניים (חשמליים או רגילים)
- רכבת
- לשלם למונית כל יום
במקום אפשר את האופציות האלו
- רכב פרטי
- קורקינט או אופניים (חשמליים או רגילים)
- רכבת
- לשלם למונית כל יום
באותו הנושא: