6 תשובות
כן זה אפשרי אבל זה לא סדר יום נורמלי
אנחנו מפותחים לחיות באור יום והשעון הביולוגי שלנו אבל אני מניחה שכן
לא בריא, תסבול את השמש אין מה לעשות
זה אפשרי אבל יכולות להיות כמה בעיות. תצטרך לבדוק אם יכולות להיות בעיות רפואיות (אתה לא תחשף לשמש ותעוות קצת את השעון הביולוגי).
תצטרך גם לקחת בחשבון שרוב האנשים ערים ביום וישנים בלילה, ככה שפגישות חשובות או יציאות עם אנשים יהיו בדרך כלל ביום.
שואל השאלה:
אני חושב שהבעיה העיקרית תהיה למצוא בחורה שתסכים לחיות עם מישהו כזה
כאילו זה אומר שהיא תצטרך או לחיות כמוני או שהיא תראה אותי רק מאוחר בערב או מוקדם בבוקר
ואחרי זה גם יהיה צריך למצוא איזה סידור עם הילדים
אנונימי
זה אכן בעייתי. לא רק חברה, גם האינטרקציה עם כל המשפחה והחברים שלך תפחת.
כנראה שעדיף לשקול את זה מחדש.