19 תשובות
כן ולשחרר את החיות המסכנות מהכלובים החונקים
כן כן זה מה שאתה צריך במיוחד אחרי השבוע העמוס והקשה. לך תהנה
שואל השאלה:
הכלובים בגן החיות ממש לא חונקים זה חיקוי של הסביבה הטבעית שלהם והם גדולים מאוד
הכלובים בגן החיות ממש לא חונקים זה חיקוי של הסביבה הטבעית שלהם והם גדולים מאוד
אנונימי
כן לך תהנה
זה ממש לא נכון. תספר לעצמך סיפורים יפים
זה עדיין לא בותר את העובדה שהם כלואים ולא חופשיים
זה עדיין לא בותר את העובדה שהם כלואים ולא חופשיים
שואל השאלה:
גן החיות התנכי לא לוקח חיות מהטבע וכולא אותן, מדובר או בבעלי חיים שנולדו בשבי ולא ישרדו בטבע או בבעלי חיים שלא יכולים לחזור לטבע אחרי טיפול וטרינרי
גן החיות התנכי לא לוקח חיות מהטבע וכולא אותן, מדובר או בבעלי חיים שנולדו בשבי ולא ישרדו בטבע או בבעלי חיים שלא יכולים לחזור לטבע אחרי טיפול וטרינרי
אנונימי
שואל השאלה:
זה כמו שאני הייתי באשפוז פסיכיאטרי חצי שנה כי לא יכולתי לחזור לחברה
תכנית הייתי כלוא, בתכלס? זה שמר עליי בחיים
זה כמו שאני הייתי באשפוז פסיכיאטרי חצי שנה כי לא יכולתי לחזור לחברה
תכנית הייתי כלוא, בתכלס? זה שמר עליי בחיים
אנונימי
גן החיות התנכי אשם בבעיה מלחתחילה.
והדוגמה שנתת ממש לא קבילה. אתה שם בהסכמה, אתה משתחרר בשלב מסוים.
הם לא.
ובכללי לא בעד אשפוז פסיכיאטרי גם כן
והדוגמה שנתת ממש לא קבילה. אתה שם בהסכמה, אתה משתחרר בשלב מסוים.
הם לא.
ובכללי לא בעד אשפוז פסיכיאטרי גם כן
שואל השאלה:
לא הייתי שם בהסכמה
ואיך הוא אשם בבעיה בדיוק? היו גני חיות הרבה הרבה לפני שגן החיות התנכי הוקם
ואת ברצינות חושבת שהיה עדיף שהיו לא מאשפזים אותי? את לא מבינה שאם לא האשפוז הייתי מת מזמן?
לא הייתי שם בהסכמה
ואיך הוא אשם בבעיה בדיוק? היו גני חיות הרבה הרבה לפני שגן החיות התנכי הוקם
ואת ברצינות חושבת שהיה עדיף שהיו לא מאשפזים אותי? את לא מבינה שאם לא האשפוז הייתי מת מזמן?
אנונימי
זו בעיה.
לא בעד גני חיות בכללי, הוא לוקח חלק מהאשמה
יש דרכים אחרות לטפל בקשיים נפשיים. רק לא מאמינה בדרכים של מערכות האשפוז האלה יקירי.
ממש לא אמרתי שום דבר שמתקרב לזה. מאושרת שאתה כאן להתווכח איתי.
פשוט לא בעד לכפות על אנשים אשפוז ולדחוף להם כדורים. זה הכל.
לא בעד גני חיות בכללי, הוא לוקח חלק מהאשמה
יש דרכים אחרות לטפל בקשיים נפשיים. רק לא מאמינה בדרכים של מערכות האשפוז האלה יקירי.
ממש לא אמרתי שום דבר שמתקרב לזה. מאושרת שאתה כאן להתווכח איתי.
פשוט לא בעד לכפות על אנשים אשפוז ולדחוף להם כדורים. זה הכל.
שואל השאלה:
איזה דרכים אחרות יכלו לעזור לי? בואי, תאירי את עיניי
ולגבי הגני חיות, אוקי, אבל את הנעשה אין להשיב, החיות האלה לא ישרדו בטבע, אז צריך לשמור עליהן בסביבה אופטימלית
איזה דרכים אחרות יכלו לעזור לי? בואי, תאירי את עיניי
ולגבי הגני חיות, אוקי, אבל את הנעשה אין להשיב, החיות האלה לא ישרדו בטבע, אז צריך לשמור עליהן בסביבה אופטימלית
אנונימי
נסעת בסוף לגן חיות?
שואל השאלה:
לא, נרדמתי
לא, נרדמתי
אנונימי
חחח
שואל השאלה:
אני יודע שאני חכם
אני יודע שאני חכם
אנונימי
יש שם זאבים?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
לא היה לי מושג
באותו הנושא: