12 תשובות
לא וגם לא יקרה
מעדיפה שיתלשו לי פטמה
שואל השאלה:
מה ככ גרוע בזה??
אנונימי
מכירה פה בחור שיצא עם שתי מערכות יחסים שהחזיקו לשנתיים ויותר
אנונימית
זה יותר גרוע ככל שאתם יותר מבוגרים.
מעל גיל 19 בעיניי להכיר אנשים לזוגיות מסטיפס זה עדיף להכיר מישהי בבית כלא.
מתחת לגיל 19 זה לא אידאלי אבל זה עדיין לא גיל שיש לאנשים מספיק ניסיון בדייטינג בשביל שזה יהיה מוזר עדיין לא בטוח להכיר אנשים באינטרנט.
כמעט נכנסתי אבל לא הסתדר בסוף
אנונימית
לא וגם לא יקרה
שואל השאלה:
באמת שאני לא מבין מה כזה גרוע בזה
אנונימי