8 תשובות
לא נראלי וגם אז הייתי ממציאה סיפור
עם *מישהו* לא
אולי עם מישהי כן
אבל גם זה כנראה שלא

ולא הייתי מספר
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא?
(או למה כן אם מישהו יענה שכן לול)
אנונימית
הכרנו בפורום. הכי גנרי שיש.
לא אבל קשרים אחרים כן
כן אבל לא רק מסטיפס, יש סיכוי שאכיר אנשים במציאות בגלל סטיפס, ואם אכיר מישהי ואחרי שאכיר נתאהב אז זה כבר לא רק מסטיפס- ההכרות מסטיפס אבל הזוגיות לא.
הייתי ממציאה סיפור
אנונימית