7 תשובות
שואל השאלה:
וגם לא בא לי להגיד לה על זה כדי שהיא לא תרגיש עכשיו שהיא חייבת להתייחס אליי פשוט בא לי שהיא תשים לב לזה לבד
אנונימית
תדברי איתה על זה בעדינות
או שתסתדרי עם זה, או שתגידי לה בעדינות שזה מפריע שהיא רק איתו
כי להרוס להם את הקשר זה לא נורמלי לעשות
פשוט תנסי לדבר איתה בעדינות על זה ותקווי שהיא תבין
שואל השאלה:
^^^ ברור שאני שמחה בשבילה, יש לה בן זוג מדהים ואני אוהבת לראות אותה מאושרת, אבל הם נפגשים גם המון לבד, ויוצא לנו להיפגש פעמים נדירות כי הם כל הזמן ביחד, וגם שאנחנו נפגשים הוא תמיד בא והיא רק איתו ולא יודעת זה מבאס כי שהייתי עם האקס שלי אז שנפגשנו שלושתינו או בחבורה תמיד שיתפתי אותה וצירפתי אותה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני לא מנסה להרוס להם את הקשר מה יש לך
אני פשוט אומרת שמאז שיש לה בן זוג היא שכחה ממני, ואני פשוט לא יודעת מה לעשות עם זה
אנונימית
תנסי לדבר איתה
אין לך משהו אחר לעשות עם זה כי זה באמת מפריע לך
מציעה לך לנסות להתרחק קצת לכי לחברות אחרות שלך בנתיים אל תדאגי לה הכל טוב תיהיי עם אנשים אחרים שאת אוהבת ולאט לאט היא תתקרב אלייך גם בסוף
היא פשוט בהיי שיש לה חבר ובדרכ היא יותר זמן איתו כי זה חדש לה