3 תשובות
שואל השאלה:
לא בדיוק כי מה שעשיתי עם חברה שלי היה לגמרי בצחוק והוא יודע את זה וחשבתי שהוא יקח את זה ביותר קלילות וגם אמרתי לו את זה
לא בדיוק כי מה שעשיתי עם חברה שלי היה לגמרי בצחוק והוא יודע את זה וחשבתי שהוא יקח את זה ביותר קלילות וגם אמרתי לו את זה
אני חושב שהכעס שלו מוצדק אבל לרדת על נק רגישות ולעשות עם חבר שלו סתלבט עלייך היה טיפה יותר מדי
מה שהוא עשה עם חבר שלו את עשית בדיוק אותו דבר עם חברה שלך..
נפגעת ממה שהוא עשה ואותו כנ"ל אליו הוא נפגע ממה שעשית
נפגעת ממה שהוא עשה ואותו כנ"ל אליו הוא נפגע ממה שעשית
באותו הנושא: