2 תשובות
זה לא מוגזם הרצון שלך להבין, פשוט נראה לי שככה לא באמת תקבלי תשובה. עדיף לך לפנות אליו בצורה ישירה ולדבר איתו פשוט לשאול את מה שמפריע לך ולסיים את זה בצורה יפה
תני לזה זמן לפחות יום יומיים לא צריך להיות קיצונית. לא ברור מה הוא עשה כי לא שיתפת אבל עם חשוב לך לשמור איתו על קשר אז תעשי חשבון ותבדקי את עצמך, אם יש דברים שאת מצטערת עליהם אז תגידי לו, ואם יש דברים שהוא עשה שפגעו בך תגידי לו גם. ברגוע