4 תשובות
בכיף חח
שואל השאלה:
והעיקר ביום שישי והיום ניגנתי רק עם האגודל איזו סתומה יצאתי באמא
תודה
והעיקר ביום שישי והיום ניגנתי רק עם האגודל איזו סתומה יצאתי באמא
תודה
אנונימית
לא עם האגודל מחברים את האגודל והאצבע ומנגנים את עושה מצויין...
באותו הנושא: