4 תשובות
שואל השאלה:
והעיקר ביום שישי והיום ניגנתי רק עם האגודל איזו סתומה יצאתי באמא

תודה
אנונימית
לא עם האגודל מחברים את האגודל והאצבע ומנגנים את עושה מצויין...