8 תשובות
לא, אף אחד לא זוכר עם איזה בגדים את הולכת
מבטיחה שלאף אחד לא אכפת
אני אף פעם לא שמה לב לאנשין מסביבי כשאני מתאמנת
אז בטח שאני לא אזכור מי זה ואיזה חולצה הוא לבש
לא מוזר אבל אישית אגיד לך
שאני שם לב למי שמגוון ולמי שלא בתור אחד שהולך כל יום למכון
לא,
זה לא מעסיק אף אחד.
את שמה לב מה אחרים לובשים?
לא.
תאמיני לי שגם אם היית באה כל יום עם אותם הבגדים וכותבת על המצח "אני לובשת את אותם בגדים מאתמול" לאף אחד לא היה אכפת. במכון כושר כל אחד מרוכז בעצמו.
שואל השאלה:
חחח הקטע שאני כן שמה לב מה אנשים אחרים לבשו
אנונימית
זה שאת שמה לב לא אומר שכולם
הרוב לא שמים לב, הם מרוכזים באימונים דל עצמם