11 תשובות
בדיוק בגלל זה..
זה המון כסף.
אני מעריכה בטירוף את הכסף שההורים מבזבזים עלי ואם הם יציעו לשלם עלי אני אקבל את זה בשמחה. זה חלק מלהיות הורים לפנק קצת וזה אחלה לגמרי.
זה המון כסף.
אני מעריכה בטירוף את הכסף שההורים מבזבזים עלי ואם הם יציעו לשלם עלי אני אקבל את זה בשמחה. זה חלק מלהיות הורים לפנק קצת וזה אחלה לגמרי.
אנונימית
זה ההורים שלך, הם שם בשביל דברים כאלה והם הכי רוצים לפנק אותך בעולם
אני אישית לא רואה דבר רע עם זה
אני אישית לא רואה דבר רע עם זה
אנונימית
אני גם
התחלתי לעבוד בשביל זה
למה שאמא שלי תשלם עשר אלף שקל בשביל הרישיון שלי? זה אמור להיות מובן מאליו ובמקסימום חצי חצי, זאת דעתי
ילד בגיל 17 אמור להיות עצמאי ולא לתת להורים שלו לשלם על זה הכל
התחלתי לעבוד בשביל זה
למה שאמא שלי תשלם עשר אלף שקל בשביל הרישיון שלי? זה אמור להיות מובן מאליו ובמקסימום חצי חצי, זאת דעתי
ילד בגיל 17 אמור להיות עצמאי ולא לתת להורים שלו לשלם על זה הכל
אני אומר לעצמי שאני אחזיר להם וגם זה חלק מלהיות הורים אני אשלם על הרישיון של הילדים שלי
מפונקים כולם סורי
אני חשבתי על לשלם בעצמי ואז הבנתי שישי לי עוד את כל החיים לפני אז אני אעשה חצי חצי כי אני גם לא מנצל את ההורים שלי אבל אני גם לא רוצה שאני אבזבז כסף שאצטרך אותו כשאהיה גדול לכן אני עשיתי חצי חצי
אנונימי
כנל
אני מכירה גם אנשים שאומרים לי שההורים שלי ישלמו על זה (כאילו על הכל) ולא אני כי זה הרבה כסף אז עדיף שהם ישלמו ולא אני
ובכנות לא מבינה את הקטע הזה
אני מכירה גם אנשים שאומרים לי שההורים שלי ישלמו על זה (כאילו על הכל) ולא אני כי זה הרבה כסף אז עדיף שהם ישלמו ולא אני
ובכנות לא מבינה את הקטע הזה
אנונימית
הלואי עלי שההורים שלי היו מתעקשים לשלם לי על הרישיון
אני לא עובדת אז אין לי כסף
גם אצלי ההורים מתעקשים אבל באמת שבשביל זה אני עובדת
כדי שלא יבזבזו עליי כסף שאני יודעת שהם צריכים
כדי שלא יבזבזו עליי כסף שאני יודעת שהם צריכים
כן
באותו הנושא: