8 תשובות
לא
שיעורי נהיגה הכוונה?
אני משלמת חצי חצי עפ ההורים שלי, כנל גם על הטסטים.
אני משלמת חצי חצי עפ ההורים שלי, כנל גם על הטסטים.
שואל השאלה:
יש כאלה שההורים הכל או חצי חצי^^
יש כאלה שההורים הכל או חצי חצי^^
אנונימית
שואל השאלה:
כנל
כנל
אנונימית
ההורים שילמו עליי
כן
עשיתי בחינם דרך הצבא
שואל השאלה:
איך זה אפשרי? ^
איך זה אפשרי? ^
אנונימית
באותו הנושא: