2 תשובות
ישר אחרי תשלום האגרה אתה אמור לקבל pdf למייל של הרישיון שאתה צריך להדפיס אותו.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חייב להדפיס אותו? או שיכול לשמור אותו בתור תמונה בטלפון?
אני חייב להדפיס אותו? או שיכול לשמור אותו בתור תמונה בטלפון?
באותו הנושא: