4 תשובות
שואל השאלה:
את עושה?^
אנונימית
עשיתי איזה פילאטיס אונליין שכולן דיברו עליו וזה לא כל כך עזר לי (עשיתי בערך שבוע) אבל זה משהוא שדורש התמדה אז בגלל זה לא עבד לי
הייתי פעם אחת בפילאטיס מכשירים ונתפסו לי אחר כך כל השרירים חחח
לדעתי זה מחטב רק כשמתמידים

אם את בכללית את יכולה להרוויח מטבעות ואז לקבל אימונים בעשרים שקלים ואם את במאוחדת יש לך אימונים בחינם