35 תשובות
לא נואשת פשוט לא מחפשת קשר רציני
שואל השאלה:
אני כן מחפשת
אני כן מחפשת
אנונימית
בתכלס כן...
לא יודע מי את ספציפית אז לא יודע אבל יש כאלה שעושים את זה סתם לכיף
לא יודע מי את ספציפית אז לא יודע אבל יש כאלה שעושים את זה סתם לכיף
שמעי.. תכלס כן כי זה ידוע שאין שם מציאות אז זה אומר שידוע לך שאת מתפשרת בטירוף
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתפשרת, אני דוחה שם מלא גברים
לא מתפשרת, אני דוחה שם מלא גברים
אנונימית
זה לא אומר שום דבר עלייך
לא נואשת פשוט זה לא המקום הנכון לדעתי.
לא, אנשים מניחים שזה שמישהי מחפשת זוגיות אז היא נואשת אבל אין בזה שום דבר פסול, שימי ז על מה שאחרים חושבים
אנונימי
אחותי הורידה באמבל רק לשבוע והיא עם אותו בחור כבר שנה והוא ממש חמוד
אנונימית
את לא נואשת, פשוט זו המציאות היום אחרי הצבא - אם את לא בקטע של ברים, מועדונים או מסיבות אין עוד מקומות להכיר לזוגיות.
אני למשל פתחתי וסגרתי לא מזמן - האפליקציות האלו מאוד בעייתיות לגברים ובמיוחד לכאלו כמוני שיודעים מה הם רוצים בבת הזוג.
אני למשל פתחתי וסגרתי לא מזמן - האפליקציות האלו מאוד בעייתיות לגברים ובמיוחד לכאלו כמוני שיודעים מה הם רוצים בבת הזוג.
אגב, זה נכון לגבי כל אפליקציות ההיכרות - לא רק טינדר.
תשמעי האפליקציות האלה מתכננות שלא תמצאי משהו לקשר רציני ושתחזרי לאפליקציה
אם את מחפשת קשר רציני ממליצה לך ללכת לokcupid טינדר זה יותר לסטוצים
לא בהכרח
לאו דווקא, בכל מקרה מוזמנת...
לא בהכרח
כנסי לרינגל
זה לא אומר שאת נואשת אך סתם שתדעי שרובם שם זה בשביל בטוחים אז מקווה שאת נזהרת
תתחילי עם אנשים ברחוב הכי טוב.
טינדר זה לא מקום לחפש קשר רציני
לא
מה מבלבלים את השכל את פשוט רוצה להכיר מישהו ובמקום לחכות שיבואו אלייך ברחוב את באפליקציה זה לגיטימי פחות או יותר
ממליצה לך לנסות את האפליקציה bumble, אצלה מצאתי את הבן זוג שלי על הפעם השנייה שיצאתי לדייטים שם.
בטינדר בדרך כלל לא מחפשים לקשר אמיתי
בטינדר בדרך כלל לא מחפשים לקשר אמיתי
כן
מה הבעיה להתחיל בחיים האמיתיים
מה הבעיה להתחיל בחיים האמיתיים
לא אבל תכתבי בחיפוש יובל המבולבל ותראי מה יוצא
לאפליקציה שכובע קש מציעה קוראים bumble - אבל במידה ויש התאמה את חייבת להיות הראשונה ששולחת הודעה אחרת השיחה לא יכולה להתחיל (בגדול)
ככה שאם את מאלו שרוצות שהגבר שילח הודעה ראשון האפליקציה לא בשבילך.
ככה שאם את מאלו שרוצות שהגבר שילח הודעה ראשון האפליקציה לא בשבילך.
לפעמים אנשים נמשכים למה שלא באמת נותן להם את מה שהם צריכים(זה טבעי), ולפעמים לוקח זמן עד שמבינים מה באמת חשוב להם
wastedsolt
צודק או צודקת.
הגבר לא יכול להתחיל שיחה באמת, הוא לא יכול לדבר בכלל. אבל הוא יכול לענות לשאלה שאת בוחרת מה יענו גברים.. שאת מאשרת, הוא יכול רק לענות לזה, ובעצם ליצור סוג של עניין בשיחה ולרצות להראות לך שהוא מעוניין.
ככה בעצם חבר שלי התחיל איתי בצורה הזאת. ותקשיבו כולכן יפות שלי, יש שם בנים מדהימים ממש מומלץ!
צודק או צודקת.
הגבר לא יכול להתחיל שיחה באמת, הוא לא יכול לדבר בכלל. אבל הוא יכול לענות לשאלה שאת בוחרת מה יענו גברים.. שאת מאשרת, הוא יכול רק לענות לזה, ובעצם ליצור סוג של עניין בשיחה ולרצות להראות לך שהוא מעוניין.
ככה בעצם חבר שלי התחיל איתי בצורה הזאת. ותקשיבו כולכן יפות שלי, יש שם בנים מדהימים ממש מומלץ!
תצאי משם, סתם חרטטנים רק רוצים כסף, איזה זוגיות ואיזה נעליים
לא, זה אומר שאת מעוניינת בקשר ואת עושה משהו לגבי זה. ככה מוצאים קשרים, זה ממש סבבה.
אגב, אם את מעוניינת בקשר רציני אז ממליצה על אוקייקיופיד או באמבל, עדיף.
אגב, אם את מעוניינת בקשר רציני אז ממליצה על אוקייקיופיד או באמבל, עדיף.
לא חיים שלי הכל טוב אני גם בטינדר
זה פשוט אומר שאת מעוניינת בקשר ולא יודעת איך לחפש/איפה למצוא אותו (ככה זה לגביי לפחות)
זה פשוט אומר שאת מעוניינת בקשר ולא יודעת איך לחפש/איפה למצוא אותו (ככה זה לגביי לפחות)
^^
אוקייקיופיד נוראיים
הורדתי נרשמתי וישר מחקתי. הם חארות ברמה מוגזמת.
אוקייקיופיד נוראיים
הורדתי נרשמתי וישר מחקתי. הם חארות ברמה מוגזמת.
באסה שזו הייתה החוויה שלך. ^
לי הייתה חוויה אחרת, הכרתי שם כמה בנות מקסימות כולל את בת זוג שלי ואנחנו יחד מעל 3 שנים עכשיו..
מנגד טינדר.. הורדתי נרשמתי וישר נחסמתי מאיזושהי סיבה ומחקתי. קיצר, מה שעובד לכם
לי הייתה חוויה אחרת, הכרתי שם כמה בנות מקסימות כולל את בת זוג שלי ואנחנו יחד מעל 3 שנים עכשיו..
מנגד טינדר.. הורדתי נרשמתי וישר נחסמתי מאיזושהי סיבה ומחקתי. קיצר, מה שעובד לכם
באותו הנושא: