4 תשובות
שואל השאלה:
באלי לדבר עם אנשים
פשוט אני לבד
לא אכפת לי אם בקטע זוגי או לא
אבל לא סטוצים
אנונימית
לא, אבל אם את בקטע של להכיר אנשים ולא רק סקס אז תפתחי אוקייקיופד
בכלל לא
לא נואש ללפתוח ואני מבין אותך גם אני כמוך לא חברים וזה..בשמחה אדבר איתך(: