11 תשובות
שואל השאלה:
מרגיש לי כאלו זה בסדר שלגברים יש את זה אבל לבנות זה מוריד מהערך
מרגיש לי כאלו זה בסדר שלגברים יש את זה אבל לבנות זה מוריד מהערך
אנונימית
לא
ככה זה בשוביניזם בהיסטוריה כשגבר עם מלא בנות (אפילו ביחד) הוא מלך וגבר גבר אבל בת היא זונה שלא שווה כלום. כמובן שזה לא נכון בשיט והכל בזה סופר ברמיטיבי אז מה שאת מרגישה זה מה שהחברה הטמינה בך אז תשימי עליהם פס ותעשי מה שבא לך וטוב לך.
אהבה כנראה לא תמצאי שם, אבל אם את רוצה סטוץ זה המקום.
ולא, זה לא מוריד מהערך שלך
ולא, זה לא מוריד מהערך שלך
לא נואש אבל אם אתה מחפש לאהוב באמת, זה לא המקום
מור וקינמון איך התשובה שלך לעזאזל קשורה לשאלה
אנונימית
לא נואש אבל פאדיחה אם מישהו/י שאת מכירה פתאום ת/יראה אותך שם
^^עזבי העיקר שהיא הבינה(:
אהה לא חשוב לא ראיתי מה שהיא כתבה אחר כך
סוריי חח
סוריי חח
אנונימית
שואל השאלה:
לה ברור שאהבה זה לא מה שאני מחפשת
סתם לסטוצים
וכאלו לא יודעת מרגיש לי יותר נואש שזה דרך אפליקציה ולא באמיתי
לה ברור שאהבה זה לא מה שאני מחפשת
סתם לסטוצים
וכאלו לא יודעת מרגיש לי יותר נואש שזה דרך אפליקציה ולא באמיתי
אנונימית
רוצה לנסות לדבר איתי?