6 תשובות
לא לא לא, צריך לאכול שלוש ארוחות, בוקר צהריים ערב מסודר, ובבוקר הכי הרבה וכל זה יורד , הכי הרבה זה לא לאכול 2 פרוסות לחם, אבוקדו שלם, שמנת וכף וחצי טחינה, הכוונה זה נפח גבוה וקלוריות נמוכות, כלומר 2 פרוסות לחם מלא, חצי/ רבע אבוקדו, 2 -3 ביצים, 3 כפות קוטג' וירקות, וככה הארוחה שלך זהה אבל משביעה יותר ואם יותר חלבון, תנסי כמה שיותר חלבון בבוקר לפחות 25 וגם זה תלוי במשקל שלך ואם את מתאמנת
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤
תודה רבה לכולם❤
אנונימית
בהצלחה!!❤
את לא עושה שום דבר רע, פשוט קשה לך עכשיו וזה טבעי להרגיש ככה. המשקל לא מגדיר מי את, וגם אם אנשים מתרחקים זה לא בהכרח קשור אלייך. לפעמים הם סתם עסוקים או לא פנויים.
תנסי להוסיף לעצמך משהו קטן שמשמח חוג, תחביב, אפילו סתם לצאת לטייל. וגם אל תתביישי להציב גבול למשפחה כשזה פוגע. מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך ❤
תנסי להוסיף לעצמך משהו קטן שמשמח חוג, תחביב, אפילו סתם לצאת לטייל. וגם אל תתביישי להציב גבול למשפחה כשזה פוגע. מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוכלת מנה אחת יחסית גדולה ביום ושותה המון מים ותודה רבה ! ❤
אני אוכלת מנה אחת יחסית גדולה ביום ושותה המון מים ותודה רבה ! ❤
אנונימית
את לא עושה שום דבר רע ולפחות את מתאמצת לתקן את זה עבורך אבל אם את עושה את זה כי אחרים אומרים לך שאת ככה וככה אז אל תנסי להוכיח אותם, אני ההיתי עושה את זה נטו בשביל עצמי וככה ממליצה גם לך, אולי הכנסת פחות מדיי קלוריות או שהכנת יותר מדי קלוריות ולא שמת לב כמו טחינה וחמאת בוטנים וכאלה, מאחלת מלא מאל בבתצלחה ואין שום בעיה בך!!❤
באותו הנושא: