6 תשובות
יפהייפה,
אהבתי את הדרך שבה ניסחת ואת הנושא שבחרת. תמשיך עם הכישרון 3>
זה מדהים!! ממש אהבתי :)
אהבתי את הרעיון וזה התבטא ממש בסיום של הקטע שממש התחברתי אליו ובעיני עשה את כל הכתיבה כי הוא סיכם אותה ממש יפה.
הייתי מוריד את החלק הזה :
"זה די מצחיק, אבל די מאוד וממש לא מצחיק שחשבנו שכמה מגדולי העולם היו גדולי עולם מבחינת ליבם, אבל אם תסתכלו לעומק, תראו שגם הם מרווחים את ההון על גבם של סביבם''
אישית פחות התחברתי אליו בגלל התחביר שטיפה לא היה נכון כמו הצירוף "גבם של סביבם" - סביבתם , והביטוי "זה די מצחיק אבל די מאוד וממש לא מצחיק" שאישית לא הייתי כותב בצורה כזאת.
חוץ מזה בעיני הרעיון של השיר שמתבטא בסוף הוא מצויין ואתה מוכשר ביותר
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימי