24 תשובות
וואי לא יפה ישלך היום חברות?
שואל השאלה:
יש לי אחת
יש לי אחת
אנונימית
וחברים יש לך?
קודם כל זה לא נעים ואני מצטער שאת עוברת את זה. לא מובן לי למה אנשים עושים דברים כאלה ועוד על מה.. תפני למורה, אל תתני למצב הזה להמשיך, אין סיבה לדעתי שלא תעשי כלום ותתני לזה לקרות לך שוב. תנסי אפילו לעבור כיתה אם מתאפשר את ממש לא צריכה לסבול, ולגבי הילדה הזאת שעשתה לך הגלגל מסתובב אל תדאגי.
הי
זה נשמע סופר עצוב וקשה
אף פעם לא הייתי במצב הזה אז אני באמת לא יודעת מה להגיד לך
אני מקווה שיהיה לך טוב ושיהיה לך כיף ללכת לבית ספר
בכל מקרה נעצתי למקרה שמי שיכול לעזור יעזור לך
את מוזמנת תמיד לדבר איתי בפרטי אם בא לך❤
זה נשמע סופר עצוב וקשה
אף פעם לא הייתי במצב הזה אז אני באמת לא יודעת מה להגיד לך
אני מקווה שיהיה לך טוב ושיהיה לך כיף ללכת לבית ספר
בכל מקרה נעצתי למקרה שמי שיכול לעזור יעזור לך
את מוזמנת תמיד לדבר איתי בפרטי אם בא לך❤
כואב לי הלב לקרוא דבר כזה ועוד יותר כואב לי שזה עדיין קורה, אני באמת מצטערת בשבילך.
זה לא מגיע לך, בשום צורה!
הילדה הזו היא בעצמה חסרת טאקט, שהיא ככה עושה לך.
תנסי לדבר על זה, לדווח על זה למנהלת או להורים... זה יכול לעזור.
תנסי לדבר עם מישהו, תמצאי מישהו/י שבצד שלך ותעמדו ביחד מול הילדה הזאת ולאו דווקא בכוח, אלא בחכמה.
תראו לה ולאלו שהשתתפו בזה שאיתך לא מתעסקים.
כי את מושלמת ושקנאים יתפוצצו.
זה לא מגיע לך, בשום צורה!
הילדה הזו היא בעצמה חסרת טאקט, שהיא ככה עושה לך.
תנסי לדבר על זה, לדווח על זה למנהלת או להורים... זה יכול לעזור.
תנסי לדבר עם מישהו, תמצאי מישהו/י שבצד שלך ותעמדו ביחד מול הילדה הזאת ולאו דווקא בכוח, אלא בחכמה.
תראו לה ולאלו שהשתתפו בזה שאיתך לא מתעסקים.
כי את מושלמת ושקנאים יתפוצצו.
גם איתי
ושומעת מעכשיו תוסיפי לרשימת חברים שלך אותי אנחנן לא מכירים אני יודע אבל אני מהיום חבר שלך
עם את בודדה אני פה
תיזכרי
שואל השאלה:
ברור תודה
ברור תודה
אנונימית
בכיף
ואת לא ילדה מעצבנת הם הילדות המעצבנות את הילדה המלכה שלא נתת להם מקום
שואל השאלה:
אני מקווה שהילדה הזאת אטוטו עוברת בית ספר כי היא רוצה לעבור כבר הרבה זמן ואמרו שנה הבאה היא לא תהיה בבית ספר חוץ ממנה הבנות בסדר איתי הם פשוט בהשפעה שלה
אני מקווה שהילדה הזאת אטוטו עוברת בית ספר כי היא רוצה לעבור כבר הרבה זמן ואמרו שנה הבאה היא לא תהיה בבית ספר חוץ ממנה הבנות בסדר איתי הם פשוט בהשפעה שלה
אנונימית
יופי הגלגל מסתדר לאטלאט
זה קשה לשמוע שזה מה שעברת בילדות, ואני בטוחה שזה רק יחזק אותך ייתן לך כוח לעתיד, ושתמצאי מהר את החברים שאוהבים אותך באמת מכל הלב
אם את רוצה אני ארביץ להן בכיף בעיקר לה
תדברי אם המורה או שתדאגי שהיא תסתום את הפה(אלוהים לא ברא לך אחים בשביל אחינים הוא ברא אותם בשביל שהם יבואו לאיים אל מי שאת איתו בריב)
אם הן התרחקו ממך בגללה הן םא חברות אמיתיות מצטערת שעברת את כל זה לא מגיע לך ואל תסתמי תעני לך יש לך פה תשתמשי בו אל תפחדי ואם ינתקו איתך קשר רק כי הגנת על עצמך הן לא חבריות אמיתיות חבר אמיתי ישאר איתך לא משנה מה תעשי
אנונימית
חתיכת סנוביות מגעילות (תרתי משמע). ממש לא הגיע לך כל זה. אם את צריכה משהו את יכולה לפנות אלי בפרטי.
"הילה" גם אני מוכנה להשתתף, אבל אולי עדיף שלא כי אני עלולה להרוג שם מישהי חחח.
היי
אני ממש מצטערת שככה נתרגלת שמתייחסים אלייך
תדברי עם ההורים שלך אולי תנסי עוד בית ספר חייב להיות אחד שתמצאי בו את המקום שלך
את מהממת ואם באלך לדבר את מוזמנת❤
אני ממש מצטערת שככה נתרגלת שמתייחסים אלייך
תדברי עם ההורים שלך אולי תנסי עוד בית ספר חייב להיות אחד שתמצאי בו את המקום שלך
את מהממת ואם באלך לדבר את מוזמנת❤
עצוב ממש.
אמנם לא הציקו לי הרבה, אבל מכיר את ההרגשה של הבדידות מקרוב לצערי.
מוזמנת לשלוח הודעה מתי שאת רוצה❤
אמנם לא הציקו לי הרבה, אבל מכיר את ההרגשה של הבדידות מקרוב לצערי.
מוזמנת לשלוח הודעה מתי שאת רוצה❤
בכל מקרה תזכרי שתקופות חולפות, מאחל לך שתהיי מוקפת תמיד באנשים שיאהבו אותך:)
באותו הנושא: