10 תשובות
הייתי אומרת 13-14
שואל השאלה:
זה ממש ישן לא חבל?
זה ממש ישן לא חבל?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רןצה מצלמה טובה גם בסלפי ולבת דודה שלי יש 13 והמצלמה בסלפי מזעזעת
אני רןצה מצלמה טובה גם בסלפי ולבת דודה שלי יש 13 והמצלמה בסלפי מזעזעת
אנונימית
לא שווה לך 13 או 14
15 מינימום, ועדיף לך ממש לקנות את הפרו זה הבדל מאוד משמעותי
וחכי עוד חודש שהאייפון 17 יצא כי אז המחירים ירדו משמעותית
15 מינימום, ועדיף לך ממש לקנות את הפרו זה הבדל מאוד משמעותי
וחכי עוד חודש שהאייפון 17 יצא כי אז המחירים ירדו משמעותית
תחכי עוד חודש ותקני פשוט לפי כמה את מוכנה לבזבז
הכי חדש-16
https://youtu.be/7wpv1big8dw?si=k4gmudhrbxwsndnx
לראות אתזה
לראות אתזה
אנונימי
שואל השאלה:
מה ההבדל בפרו? חברים אני מרוששת
מה ההבדל בפרו? חברים אני מרוששת
אנונימית
מעבד חזק יותר קצב רענון מצלמות
אני אשמח לעזור לך תפני עליי בפרטי כריסטיאנו לשרותך
באותו הנושא: