13 תשובות
12 פרו/מקס
יש לי 12 פרו מקס הוא אותי מאז שיצא
שואל השאלה:
מומלץ לעבור אליו מסמסונג?
מומלץ לעבור אליו מסמסונג?
ברור כן טלפון אומנם ישן אבל טובב
יש לי 13 רגיל והוא מעולה וקניתי אותו כןלל מטען מגן ומגן מסך ב2400
שואל השאלה:
^כי אני צריכה מצלמה איכותית, באמת צריכה, לא לכיף פשוט
^כי אני צריכה מצלמה איכותית, באמת צריכה, לא לכיף פשוט
שואל השאלה:
לא יודעת חחח המצלמה שלי גרועה רצח
לא יודעת חחח המצלמה שלי גרועה רצח
שואל השאלה:
וכולם המליצו לי לעבור לאייפון
וכולם המליצו לי לעבור לאייפון
^איזה סמסונג יש לך? כי אני השוותי ורק המצלמות של הטלפונים של דגלי סמסונג מסדרת הs 22,23,24 הכי טובים(יותר ה24 אבל בסדר) ברמה של מצלמת אייפון פחות או יותר(מדברת בתור אחת שגם לה יש סמסונג והולכת להחליף לאייפון 15)
של?
איזה חברה רדמי שיאומי...
אהה כי תקשיב היה לי שיאומי ועכשיו עם סמסונג והם לא היו טובים בכלל בלי שום קשר למצלמה והמשפחה שלי ולרוב החברות שלי יש אייפון ואומרים שזה טלפון טוב גם מבחינת המצלמה והטלפון עצמו והם מבינים בטלפונים
אני ספציפית לא יודעת מה הם יודעים אבלל נגיד המשפחה שלי הם מנוסים בזה ועברו מלא טלפונים ויודעים כל מיני דברים על החלקים שבתוך הטלפונים מעבד סוללה דברים כאלו...
באותו הנושא: