23 תשובות
גם "אישה" וגם "ילדה" מחפשות ריגושים.
בגלל זה יש בגידות מי מעדכן אותך?
בגלל זה יש בגידות מי מעדכן אותך?
^^ לא מדובר על מקרים שהאישה אשמה מדובר על מקרים שהגבר אשם והוא לא ישתנה עבורה
שואל השאלה:
^^אני חושבת שהוא התכוון יותר מבחינת הבגרות ברור שפיזית אישה יכולה לבגוד גם הוא פשוט דיבר על רמת המנטליות שהיא שונה גם אצל ילדה וגם אצל אישה
^^אני חושבת שהוא התכוון יותר מבחינת הבגרות ברור שפיזית אישה יכולה לבגוד גם הוא פשוט דיבר על רמת המנטליות שהיא שונה גם אצל ילדה וגם אצל אישה
ילדה בוחרת במי שחתיך אישה בוחרת במי שיש לו כסף ומוכן לבזבז אותו עליה
מי שעשה מינוסים קצת עצוב לי עליכן כי אם גבר פוגע בכן והוא לא משתנה וממשיך ואתן ממשיכות לסלוח לו אז זה לוותר על עצמכן לטובתו
מסכימה עם הראשונה, לדעת להציב גבולות ולשמור על הערכים של עצמך זה אומר שאת הפכת מילדה לאישה חד משמעית.
אנונימית
שואל השאלה:
^^חרבנה השתמש בכמה משתמשים כדי לעלות לעצמו כי עכשיו תראה איך פתאום יש לו 6-8 פלוסים, היה לו 2 מינוסים לפני רגע
^^חרבנה השתמש בכמה משתמשים כדי לעלות לעצמו כי עכשיו תראה איך פתאום יש לו 6-8 פלוסים, היה לו 2 מינוסים לפני רגע
הזייה אמאלה
במובן הנפשי יש שני דברים שהם הבגרות - וזה אחריות, ושליטה עצמית, כל השאר נובע מהם, זה נכון גם בזוגיות גם אצל בנים וגם אצל בנות, ונכון גם בלי קשר.
במובן הפיזי רוב הילדות בנות 15 כבר בוגרות, אבל זה לא הנושא.
במובן הפיזי רוב הילדות בנות 15 כבר בוגרות, אבל זה לא הנושא.
עם אחת לגיטימי להיות בזוגיות ועם השניה לא?
אישה רוצה כסף
פשוט מאוד
ילדה תבלע לתוך זוגיות כי עדיין אין לה זהות עצמית מגובשת לגבי עצמה
אישה עם זהות עצמית מגובשת תדע את הגבולות שלה ומה היא רוצה מהגבר שלה ומהזוגיות עצמה
ילדה תבלע לתוך זוגיות כי עדיין אין לה זהות עצמית מגובשת לגבי עצמה
אישה עם זהות עצמית מגובשת תדע את הגבולות שלה ומה היא רוצה מהגבר שלה ומהזוגיות עצמה
ילדה מחפשת בעיקר זוגיות נתפסת כמו בסרטים. היא מצפה שהצד השני ישלים אותה, יפתור לה בעיות או יגרום לה להרגיש מיוחדת. ילדות בזוגיות נוטות להגיב מהרגש באותו רגע בדרמטיות או שתיקות או אולטימטומים.
אישה מחפשת יציבות, עומק ורואה בזוגיות גם אחריות ולא רק התאהבות. היא יודעת שהיא שלמה בפני עצמה ורוצה בן זוג שמוסיף ולא ממלא חסר. נשים מבינות את הערך של שיחה ותקשורת בריאה, גבולות ברורים ויכולת להכיל גם רגעים קשים.
הכי חשוב זה שילדות בזוגיות מחפשות מקום שמגדיר אותן או שייך להן. לעומת נשים, שיודעות לשמור על עצמאות, על הדברים האישיים ועל איזון בין אני לאנחנו.
ילדה לא תתמודד היא תברח ותישבר ותצפה מהצד השני שיתקן את הדברים, ואני לא מדברת על מקרים קיצוניים של אלימות. אני מדברת על ריבים של חוסר תקשורת ואי הבנות.
אישה נשארת ומתמודדת, כי היא מבינה שזוגיות זה תהליך מתמשך שבונים ביחד ובנפרד באותו הזמן.
בעיני הבסיס לזוגיות זה משוואה של אני פלוס אתה נגד הבעיה.
אישה מחפשת יציבות, עומק ורואה בזוגיות גם אחריות ולא רק התאהבות. היא יודעת שהיא שלמה בפני עצמה ורוצה בן זוג שמוסיף ולא ממלא חסר. נשים מבינות את הערך של שיחה ותקשורת בריאה, גבולות ברורים ויכולת להכיל גם רגעים קשים.
הכי חשוב זה שילדות בזוגיות מחפשות מקום שמגדיר אותן או שייך להן. לעומת נשים, שיודעות לשמור על עצמאות, על הדברים האישיים ועל איזון בין אני לאנחנו.
ילדה לא תתמודד היא תברח ותישבר ותצפה מהצד השני שיתקן את הדברים, ואני לא מדברת על מקרים קיצוניים של אלימות. אני מדברת על ריבים של חוסר תקשורת ואי הבנות.
אישה נשארת ומתמודדת, כי היא מבינה שזוגיות זה תהליך מתמשך שבונים ביחד ובנפרד באותו הזמן.
בעיני הבסיס לזוגיות זה משוואה של אני פלוס אתה נגד הבעיה.
יש המון ילדות יותר בוגרות בראש ממובגרות
אבל אם יש הבדל זה לרוב בניסיון חיים
זה ברור מאליו
אבל אם יש הבדל זה לרוב בניסיון חיים
זה ברור מאליו
שטויות^^
ילדה מתעסקת בעצמה.
אישה מתעסקת באיך לשפר את עצמה בשביל הזוגיות שלכם.
ילדה מתעסקת בעצמה.
אישה מתעסקת באיך לשפר את עצמה בשביל הזוגיות שלכם.
אישה לא משחקת משחקים ומקבלת אותך עם כל הפאקים שלך
ילדה רוצה שתשתנה ותהייה מושלם
ילדה רוצה שתשתנה ותהייה מושלם
לאישה בוגרת יש יותר מוכנות ומודעות לזוגיות מאשר לילדה שעוד לא בשלה, ושרק משחקת כל היום בבובות. ושעוד לא מבינה אנשים נוספים שמולה, ושלא לדבר על להבין את עצמה.
ילדה תחפש את הגברים הטובים ביותר שהיא יכולה להשיג, היא תרדוף אחרי גברים שמנצלים אותה ולא שמים עלייה, לרוב היא תיהיה בקשרים קצרים ולא בזוגיות ארוכה ויציבה. בנוסף לזה היא גם יכולה לנצל גברים שלא אטרקטיביים בעינייה ע"י כך שתשלה אותם בזוגיות או ברצון מזוייף למשהו רציני כדי לקבל יחס ולהעלות לעצמה את האגו.
אישה זו מישהי שנפגעה מיותר מדי גברים. היא הגיעה לגיל ולמצב מנטלי שבו היא לא יכולה להרשות לעצמה לרדוף אחרי הטוב ביותר, היא לחוצה להתחתן ומוכנה להתפשר על משיכה התנהגותית וחיצונית כל עוד הגבר שהיא תבחר יוכל להחזיק משפחה מבחינה פיזית, כלכלית וכו. מבחינתה נישואים זו עסקה ולא משהו שחייב לכלול בתוכו רגש או משיכה. אם היא אכן מתפשרת, אותו הגבר יסבול מיחס מזלזל, חיי נישואים גרועים ולפעמים גם גירושים.
אישה זו מישהי שנפגעה מיותר מדי גברים. היא הגיעה לגיל ולמצב מנטלי שבו היא לא יכולה להרשות לעצמה לרדוף אחרי הטוב ביותר, היא לחוצה להתחתן ומוכנה להתפשר על משיכה התנהגותית וחיצונית כל עוד הגבר שהיא תבחר יוכל להחזיק משפחה מבחינה פיזית, כלכלית וכו. מבחינתה נישואים זו עסקה ולא משהו שחייב לכלול בתוכו רגש או משיכה. אם היא אכן מתפשרת, אותו הגבר יסבול מיחס מזלזל, חיי נישואים גרועים ולפעמים גם גירושים.
אנונימי
ילדה מחפשת ריגושים, היא לא מחפשת גבר הנכון כדי שאיתו היא תצליח לממש את הרגשות שלה אלא את הקונטקסט עצמו, היא מחפשת להיות מלכה בכוח ולפעמים יכולה לדרוש מהגבר יותר מדיי דברים וככה זה ירגיש שהיא ממהרת בדברים, ילדה זאת גם מישהי שמוכנה להיות בזוגיות נטו כדי לא להישאר לבד, לפעמים זה מגיע מהלחץ החברתי
בזמן שאישה מחפשת גבר נאמן שיהיה שמה איתה גם כשקשה לה, שלא רק יגיד שהוא אוהב אותה, אלא באמת אראה את זה במעשים מבלי להיות תחרותי של "מי עושה או מי נותן יותר", כי אישה נאמנה מעריכה גבר שעושה דברים בשבילה נטו מהרצון וכוונה אמיתית, בעיקר כשהכוונות שלו הם ראויים גם בדברים הקטנים שהוא עושה בשבילה
אני יותר דיברתי בכוונה המנטלית/בוגרת יותר
בזמן שאישה מחפשת גבר נאמן שיהיה שמה איתה גם כשקשה לה, שלא רק יגיד שהוא אוהב אותה, אלא באמת אראה את זה במעשים מבלי להיות תחרותי של "מי עושה או מי נותן יותר", כי אישה נאמנה מעריכה גבר שעושה דברים בשבילה נטו מהרצון וכוונה אמיתית, בעיקר כשהכוונות שלו הם ראויים גם בדברים הקטנים שהוא עושה בשבילה
אני יותר דיברתי בכוונה המנטלית/בוגרת יותר
חחח שטויות כאלה לא שמעתי הרבה זמן^^
ילדה תסלח לו על הכל כדי לא לאבד אותו אישה תוותר עליו ולא על עצמה
ילדה מחפשת יופי אישה מחפשת אופי
ילדה תיפרד
אישה תשפר
ילדה תיפרד
אישה תשפר
אנונימי
^ זה יכול להיות גם אותה אחת שניצלה גברים לא אטרקטיבים ופתאום אחרי גיל 30 היא מתעניינת בהם כי הם הכתובת הנכונה לקבל אותה כמו שהיא גם אחרי הנקניקיות שהיא אכלה
אנונימי
באותו הנושא: