8 תשובות
וואלה לא
זה יכול להיות מעצבן לפעמים אבל בסופו של דבר זה דווקא למטרה טובה, שנדע איפה טעינו וניקח את זה כשיעור.
לא כל דבר צריך להפוך למשהו שלילי.
לא כל דבר צריך להפוך למשהו שלילי.
לא; אני גם מעירה לפעמים
זה לא קשור אם מבינים את המשפט או לא, זה כדי לעזור לכם לכתוב תקין פעם הבאה
אם אני יודעת שזה מישהו שמתקשה בעברית או שזה לא השפה הראשונה שלו אני בדרך כלל שואלת אם הוא רוצה שאני אתקן כדי שהוא ילמד אבל זה מעצבן אותי כשטועים, זה נראה לי מוזר בעין
זה לא קשור אם מבינים את המשפט או לא, זה כדי לעזור לכם לכתוב תקין פעם הבאה
אם אני יודעת שזה מישהו שמתקשה בעברית או שזה לא השפה הראשונה שלו אני בדרך כלל שואלת אם הוא רוצה שאני אתקן כדי שהוא ילמד אבל זה מעצבן אותי כשטועים, זה נראה לי מוזר בעין
לא
מתקנים כי זה מציק בעין , וזה גם לטובתם
מתקנים כי זה מציק בעין , וזה גם לטובתם
שואל השאלה:
מציק בעין? אפשר ללמוד להתעלם
עוד משהו שזה שברגע שמתקנים זה כאילו אומר לבן אדם השני "לא אכפת לי מה כתבת, אכפת לי יותר שהתבלבלת באות אחת למרות שאני מבין מה ניסית לכתוב."
מאוד קטנוני
מציק בעין? אפשר ללמוד להתעלם
עוד משהו שזה שברגע שמתקנים זה כאילו אומר לבן אדם השני "לא אכפת לי מה כתבת, אכפת לי יותר שהתבלבלת באות אחת למרות שאני מבין מה ניסית לכתוב."
מאוד קטנוני
אנונימית
לא קשור לקטנוני
לפעמים אני באמת עושה את זה כדי להציק אם אני רבה עם מישהו והוא עושה טעות, אז כן, אני רושמת בקטע קטנוני וכדי לעצבן את הבן אדם אבל בדרך כלל זה לא ככה, עונה לבן אדם ואז מתקנת
לא צריך לקחת קשה, אפשר גם להגיד פעם הבאה אל תתקן אותי וזהו
עושים את זה כדי שילמדו מהטעות
לפעמים אני באמת עושה את זה כדי להציק אם אני רבה עם מישהו והוא עושה טעות, אז כן, אני רושמת בקטע קטנוני וכדי לעצבן את הבן אדם אבל בדרך כלל זה לא ככה, עונה לבן אדם ואז מתקנת
לא צריך לקחת קשה, אפשר גם להגיד פעם הבאה אל תתקן אותי וזהו
עושים את זה כדי שילמדו מהטעות
שואל השאלה:
^בדיוק זה
^בדיוק זה
אנונימית
^^
לתת תיקון באמצע ריב זו לא דרך אפקטיבית ללמד שפה, זה מיותר.
אני לא מתעצבן מהם אבל זה הגיוני שתתעצבני. המטרה בשפה היא תקשורת ברורה, לא משמר על חוקים, ואין בזה טעם כששפה תקינה לא נדרשת.
לתת תיקון באמצע ריב זו לא דרך אפקטיבית ללמד שפה, זה מיותר.
אני לא מתעצבן מהם אבל זה הגיוני שתתעצבני. המטרה בשפה היא תקשורת ברורה, לא משמר על חוקים, ואין בזה טעם כששפה תקינה לא נדרשת.