7 תשובות
לא משהו
אנונימית
עזוב את הדעות של אנשים בסטיפס, מה אתה ואישתך חושבים על זה? זה מה שחשוב
אישה בהריון מרגישה מה השם של התינוק היא מקבלת מסרים ורמזים במהלך החודשים הראשונים על שמו ולכן צריך להקשיב למה היא אומרת, אם היא אומרת אלירן אז זה שמו של הנשמה שלו וככה אתם אמורים לקרוא לו.
בעני זה שם סבבה לגמרי ישראלי ויהודי כמו שצריך.
בעני זה שם סבבה לגמרי ישראלי ויהודי כמו שצריך.
בסדר
נחמד..
באותו הנושא: