10 תשובות
מוקדם
מוקדם!!!!
מוקדם
תכנס מוקדם
מוקדם ומוקדם
מוקדם
שואל השאלה:
אמאלה לא חשבתי שיהיה כזה רוב מוחץ
אבל תחשבו על זה לא יותר שווה לכם שיהיה יותר זמן בשישי לצאת לבלות כי כאילו זה ביום מאשר במוצש?
אמאלה לא חשבתי שיהיה כזה רוב מוחץ
אבל תחשבו על זה לא יותר שווה לכם שיהיה יותר זמן בשישי לצאת לבלות כי כאילו זה ביום מאשר במוצש?
מוקדם
^^ חחח לא כששבת יוצאת מאוחר כל היום משעמם וכשזה יוצא מאוחר חצי מהיום נשרף על לישון ולא מרגישים את זה
מוקדם כי כל החנויות פותחות אחרי צאת שבת וזה תמיד ב21 כזה היה עדיף שזה יהיה ב19 כזה
באותו הנושא: