5 תשובות
למה?
דווקא עדיף ככה לדעתי
הכי כיף
תביאי פרח
שואל השאלה:
כי זה מעצבן אי אפשר באמת להנות מהשבת
כי זה מעצבן אי אפשר באמת להנות מהשבת
אנונימי
באותו הנושא: