4 תשובות
מעדיף מאוחר, דופק לי את המשמרות במדא בשישי
שואל השאלה:
וואו וואו כל הכבוד!!!
וואו וואו כל הכבוד!!!
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ צדיק!! ועוד מציל חיים אז כך או כך אשריך !!!
^^^ צדיק!! ועוד מציל חיים אז כך או כך אשריך !!!
אנונימית
לכאורה אני מעדיף שיכנס מוקדם ויצא מוקדם
,כואב
,כואב
באותו הנושא: