6 תשובות
אם אשכרה היית אוהבת אותו
לא היית חושבת שמגיע לך הרבה יותר
לא היית חושבת שמגיע לך הרבה יותר
תעיפי אותו
את צודקת נוח לו, אבל גם לא נוח לו כי הוא כנראה לא בנוי
אנחנו לא שוכבים עדיין (לשנינו מוקדם מדי) היה לנו קשר אינטנסיבי לפני שנהיינו יחד אז דברים מתקדמים לאט גם בגלל שיש לו תסביכים, הוא אוהב אותי אבל לא מספיק אם אני עצובה כל הזמן בגללו ומתפללת להיות רווקה שוב
מעדיפה כבר שישבור לי את הלב
אנחנו לא שוכבים עדיין (לשנינו מוקדם מדי) היה לנו קשר אינטנסיבי לפני שנהיינו יחד אז דברים מתקדמים לאט גם בגלל שיש לו תסביכים, הוא אוהב אותי אבל לא מספיק אם אני עצובה כל הזמן בגללו ומתפללת להיות רווקה שוב
מעדיפה כבר שישבור לי את הלב
אנונימית
מה כדאי לך לעשות?
לשמוע את השיר המצורף.
לזאת מעליי, איך לא קלטת שהוא איתך כי נוח לו איתך? פה זה נגמר.
אתם שוכבים, ואת הכי טובה בשבילו, אבל את לא שמה לב שהוא איתך כי נוח לך.
האמת? גם אני אמרתי לעצמי את זה כל הזמן... תמיד אמרתי שמגיע לי יותר טוב, הינה... אחרי חצי שנה/7 חודש, באמת הגיע אלי הרבה יותר טוב, גם יותר יפה ואיכותי, פחות מעפן כמו הפעם הקודמת...
אולי גם לך מגיע באמת יותר טוב, אל תישארי במקום שלא מעריך אותך.
לשמוע את השיר המצורף.
לזאת מעליי, איך לא קלטת שהוא איתך כי נוח לו איתך? פה זה נגמר.
אתם שוכבים, ואת הכי טובה בשבילו, אבל את לא שמה לב שהוא איתך כי נוח לך.
האמת? גם אני אמרתי לעצמי את זה כל הזמן... תמיד אמרתי שמגיע לי יותר טוב, הינה... אחרי חצי שנה/7 חודש, באמת הגיע אלי הרבה יותר טוב, גם יותר יפה ואיכותי, פחות מעפן כמו הפעם הקודמת...
אולי גם לך מגיע באמת יותר טוב, אל תישארי במקום שלא מעריך אותך.
קישורים מצורפים:
אחותי נשבעת לך שאני באותו המצב, לתגובה הראשונה- זה כל כך לא נכון. אני אוהבת את חבר שלי הכי בעולם ונשבר לי הלב עשרות פעמים עד שנהיינו יחד אבל הוא לא עושה המון בשביל שאהיה שמחה. כמו שאני עושה בשבילו. הוא לא מראה לי חום ואהבה, כשאני צריכה לראות את כולם מאושרים בזוגיות שלהם (כמובן שזה הטעייה ובטח גם אצלם לא הכל מושלם) אבל הוא לא עושה כלום שגורם לי להרגיש הבת זוג שלו. מתנהג כאילו הוא עושה לי טובה, אני נמצאת שם בשבילו כשרע לו אבל כשרע לי אני צריכה להשען על חברים שלי והבן זוג שלי הוא האחרון שאוכל לפנות אליו. בשום צורה באמת הוא לא הבן זוג שלי, ואז הוא אומר שהוא אוהב אותי ושהוא רק צריך זמן להראות... אני נותנת לו את הצד הכי סבלני שלי, אבל רע לי וזה שאני אוהבת אותו לא מספיק. וקשה שלא לחשוב שמגיע לך יותר. במיוחד שאת מחוזרת
אנונימית
לדעתי, עדיף שאת תגמרי את זה... נשמע שהוא לא בנוי לקשר.
אתם אחרי מערכות יחסים אינטנסיביות, לא שכבתם, כנראה שהוא לא מרגיש אלייך דבר... אם הוא היה אוהב אותך, הוא תמיד היה שם בשבילך, ולא כי נוח לו.
גם לי היה נוח עם הקודמת, אשכרה כבר שכחתי איך קוראים לה...
אבל העדפתי לסיים את זה כי היא הייתה עיוורת ורעה, אז כתבתי לה שנפגש, אקח את הדברים שלי ונגיד דברים אחרונים וזהו, סיימנו את זה.
היא התקדמה מהר אבל אני לאט, למה? לא בגללה, היא לא הסיבה.
הייתי צריך זמן לעצמי, להתרפות, להבריא, להנות, עכשיו אני בקשר עם מישהי מדהימה ממש, באמת מטורפת, יוזמת, עושה, עובדת, לומדת, אני מאושר.
בהצלחה לך עם הפרידה, היא תהיה קלה לך יותר במידה ותיזמי אותה, והוא... הוא לא התרגש ממנה באמת... אולי התגעגע לנוחות, אבל ברגע שלא תרצי לחזור אליו, הוא ילך למישהי אחרת.
גם לשואלת השאלה, פשוט תסיימי את זה.
אתם אחרי מערכות יחסים אינטנסיביות, לא שכבתם, כנראה שהוא לא מרגיש אלייך דבר... אם הוא היה אוהב אותך, הוא תמיד היה שם בשבילך, ולא כי נוח לו.
גם לי היה נוח עם הקודמת, אשכרה כבר שכחתי איך קוראים לה...
אבל העדפתי לסיים את זה כי היא הייתה עיוורת ורעה, אז כתבתי לה שנפגש, אקח את הדברים שלי ונגיד דברים אחרונים וזהו, סיימנו את זה.
היא התקדמה מהר אבל אני לאט, למה? לא בגללה, היא לא הסיבה.
הייתי צריך זמן לעצמי, להתרפות, להבריא, להנות, עכשיו אני בקשר עם מישהי מדהימה ממש, באמת מטורפת, יוזמת, עושה, עובדת, לומדת, אני מאושר.
בהצלחה לך עם הפרידה, היא תהיה קלה לך יותר במידה ותיזמי אותה, והוא... הוא לא התרגש ממנה באמת... אולי התגעגע לנוחות, אבל ברגע שלא תרצי לחזור אליו, הוא ילך למישהי אחרת.
גם לשואלת השאלה, פשוט תסיימי את זה.
באותו הנושא: