10 תשובות
שואל השאלה:
אני הייתי שלוש חודשיים בבית חולים
אני הייתי שלוש חודשיים בבית חולים
אה הכל מובן נשמע מזעזע מובן למה הטראומה
אוי אז לך לפסיכולוגית
אנונימית
אני גם לא מתה על החורף אבל לומדת לאהוב
אנונימית
ללכת לפסיכולוג כמו שאנונימית אמרה זה רעיון טוב.
סליחה שעברת את זה :(
סליחה שעברת את זה :(
שואל השאלה:
פעם הרביצו לי בגשם אחרי בית ספר והשאירו אותי מעולף ברחוב
פעם הרביצו לי בגשם אחרי בית ספר והשאירו אותי מעולף ברחוב
תנו לי חורף אני מתענג ,
החורף זה התרופה שלי לא יודע על איזה טראומה מדובר אבל חורף זה התמכרות
טראומה ממה
וואי אני מתה על חורף
אנונימית
באותו הנושא: