26 תשובות
הייתי סימפ של ארי
אנונימי
אני לא אוהב על לחשוב עד דברים שאני עושה בתור נחמדים
גם אם אחרים יחשיבו אותם בתור נחמדים אני מסתכל על זה בתור הנורמה ולא עושה מזה משהו מיוחד
אז לא באמת יכול לומר
גם אם אחרים יחשיבו אותם בתור נחמדים אני מסתכל על זה בתור הנורמה ולא עושה מזה משהו מיוחד
אז לא באמת יכול לומר
שואל השאלה:
^^^זה רגיל
^^^זה רגיל
הייתי בלונה פארק זה היה מאוד נחמד
קניתי לאמא שלי ארנק. הייתי בתחרות ועשו טעות שיכלה לגרום לי לנצח אבל ערערתי והפסדתי כראוי, הכנתי ברכה אמיתית לחברים, קניתי לדודה שלי בובה שהיא אוהבת
דיי עם השנאת גברים המיותרת הזאת
דיי עם השנאת גברים המיותרת הזאת
שואל השאלה:
אתה מיותר
אתה מיותר
לא זוכר אבל משהו נחמד שעשיתי היום היה לקנות לאחותי צ'יפס!
שואל השאלה:
אוקי אפס תשובות שכנעתם אותי ביוש
אוקי אפס תשובות שכנעתם אותי ביוש
לא זוכר
אנונימי
נתתי לזקנה לשבת באוטובוס
על*
אנונימי
אני מתנדב איפשהו לבד ומיוזמתי כמה דעות בשבוע (בזמן האחרון אני פחות מגיע אבל זה בגלל שלא באמת יכולתי), תרמתי כסף כמה פעמים, היום נתתי לחרדיות עם עגלות, ילדים ותינוקות לשבת במקום שלי באוטובוס בלי שהן יבקשו בכלל, נתתי לאישה מבוגרת מידע לגבי קו שהיא הייתה צריכה לקחת.
ואני בטוח שאם אני אחפש אני אמצא עוד הרבה דברים טובים
אגב בישראל גברים מתנדבים הרבה יותר מנשים למקרה שלא ידעת.
ואני בטוח שאם אני אחפש אני אמצא עוד הרבה דברים טובים
אגב בישראל גברים מתנדבים הרבה יותר מנשים למקרה שלא ידעת.
את פשוט שונאת גברים סתם, אולי כדאי לך לקפוץ (קפיצה מהקרקע כמובן).
אני אוהב לתת מעצמי לאחרים אבל מי ששונא אותי או ששונא גברים כקבוצה והוא סתם מיזאנדרי לא אכפת לי ממנו, לא אכפת לי אם יקרה לו משהו.
לנשים כמוך לא מגיע שיוויון מגדרי בכלל.
אני אוהב לתת מעצמי לאחרים אבל מי ששונא אותי או ששונא גברים כקבוצה והוא סתם מיזאנדרי לא אכפת לי ממנו, לא אכפת לי אם יקרה לו משהו.
לנשים כמוך לא מגיע שיוויון מגדרי בכלל.
תאמת ללמוד תורה ולקיים את המצוות ולאהוב כל יהודי
^^^^^^גם אני
לכן אני גם לא בדיוק זוכר דברים שאני עושה
אלא אם כן אני יוצא מאיזור הנוחות שלי כדי לעשות אותן
לדוגמא כשעזרתי להודית להגיע מלוד לעכו כשלא היו רכבות
או שסחבתי לזקנה את הקניות עד לבית
לכן אני גם לא בדיוק זוכר דברים שאני עושה
אלא אם כן אני יוצא מאיזור הנוחות שלי כדי לעשות אותן
לדוגמא כשעזרתי להודית להגיע מלוד לעכו כשלא היו רכבות
או שסחבתי לזקנה את הקניות עד לבית
אנונימי
שקט ישמ מנה
זה אנונימי אז אפשר לפתוח
אני וחבר ראינו איזה אחד מוריד את אבא שלו שהוא ממש זקן וחולה ליד הבית חולים בית אבות
ונוסע לחפש חניה איזה שעה שלמה
אז עזרנו לזקן לעלות במדרגות ממש והבאנו לו מים הלכו לאיפה שהכיסאות והיינו איתו
אני וחבר ראינו איזה אחד מוריד את אבא שלו שהוא ממש זקן וחולה ליד הבית חולים בית אבות
ונוסע לחפש חניה איזה שעה שלמה
אז עזרנו לזקן לעלות במדרגות ממש והבאנו לו מים הלכו לאיפה שהכיסאות והיינו איתו
אנונימי
^כל הכבוד
לא משהו ענק זה הדברים הקטנים לעזור פה לעזור שם סך הכל להיות סבבה
אני תמיד יושב באוטובוס בקרבה לרמפה של האוטובוס וככה אני פותח אותה ראשון בעת הצורך.
אני עוזר לנכה וגם מונע עיכוב מכל הנוסעים באוטובוס, הנהג לא עוזב את ההגה והערך העצמי שלי עולה ואני גם מגיע יותר מוקדם כי האוטובוס לא מתעכב.
אני עוזר לנכה וגם מונע עיכוב מכל הנוסעים באוטובוס, הנהג לא עוזב את ההגה והערך העצמי שלי עולה ואני גם מגיע יותר מוקדם כי האוטובוס לא מתעכב.
גרמתי לשלושה מחברים שלי להשיג חברה
השאלה אם זה נחמד או ממש גרוע
השאלה אם זה נחמד או ממש גרוע
שנכנסתי לשאלה הזאת...
אנונימי
בכתה ב ספגתי מכות מילד בכתה ו כדי להחזיר לחבר שלי כדור שגנבו לו.
אני לא סופר דברים נחמדים שעשיתי, אני משתדל להיות בן אדם טוב ולעזור למי שצריך תמיד.
אני לא סופר דברים נחמדים שעשיתי, אני משתדל להיות בן אדם טוב ולעזור למי שצריך תמיד.
תקשיבי מישהו יכול לדווח לך על השאלה כי כתבת שאת רוצה לקפוץ
רק אני ואלוהים צריכים לדעת מהמעשים הטובים שלי
אנונימי
^אני כבר דווחתי על מיזאנדריה, זה יותר מעניין אותי ומפריע לי.
^4 זה לא טוב, זה מרושע.
^4 זה לא טוב, זה מרושע.
באותו הנושא: