27 תשובות
שואל השאלה:
לא עשיתי משהו , סתם רוצה לשמוע דברים מצחיקים
לא עשיתי משהו , סתם רוצה לשמוע דברים מצחיקים
אנונימי
עשינו קרב שליפות
אנונימי
שליפות זה גיי
שליפות זה דוחה
נכון יגאון
נישקתי חבר בצחוק
זה לא היה בצחוק
הוא עדיין לא יודע שזה לא היה בצחוק
זה לא היה בצחוק
הוא עדיין לא יודע שזה לא היה בצחוק
אנונימי
אויש אחי זה כבר מוגזם
מה מוגזם לקחתי סיכון וזה לא הצליח
מה זה משנה אם זה בת או בן
מה זה משנה אם זה בת או בן
אנונימי
וואי למה כל האתר מלא בכם
שתיתי מאותו קש של מיץ קוקוס שהוא הביא לי
אנונימי
איזה גבר אתה
כל העולם מלא "בנו". תבכה
אנונימי
כל העולם? לא עפת?
רק שלא ירבו כמוך
למזלנו אתה לא מתרבה
^^למה כל האתר מלא בהומופובים עדיף לשאול
מתרבה מתרבה ואני מאחל שיהיה לך בן הומו לא כדבר רע, אולי זה יפתח לך קצת את העיניים ותראה שזה לא דבר רע ושאפשר לאהוב אנשים במקום רק להפיץ שנאה
אנונימי
fr^^
הומופוב בחודש הגאווה זה קרייזי
אנונימי עזוב אותך יש אנשים מלאי קנאה ומרמור
כן אני כבר רגיל זה בסדר
אנונימי
כנל
אין מה לקנא בלהיות גיי* אתה מרוויח כסף? יש לך השכלה? משהו? אין במה לקנא. לא רוצה להעליב אבל גם להומואים הסוטים (לא מכליל חלילה) רק אומר שיש גם לכם את האות השביעית אז למה סתם לסבך את העניינים?? שוב לא כולם אני מכיר כאלה שלא הכוונה לסוטים בנוסף
אנונימי
אחרי שכתבתי את מה שכתבתי לפני כמה דקות חבר שלי הראה לי משהו שלא הייתי אמור לראות
מלחמת שמפו במקלחות משותפות(בעירום) בפנימיה בכיתה י
נישקתי חבר
מקלחת בגן אני מניח
באותו הנושא: