11 תשובות
חחח בדיוק ערכתי את זה
נלחמתי הרבה מאוד זמן על לימודים באוניברסיטה והבנתי שזה לא בשבילי והחלטתי לפרוש, אחת ההחלטות הטובות שעשיתי
עבדתי כעוזרת וטרינר
זה היה קשה, מאוד מאתגר, גם לא אהבתי הרבה דברים שהיו בעבודה הזאת, מבחינת ההתנהלות של המרפאה, אבל עשיתי את זה ולפחות ראיתי שזה לא בשבילי לפני שהתחלתי ללמוד וטרינריה על עיוור
זה היה קשה, מאוד מאתגר, גם לא אהבתי הרבה דברים שהיו בעבודה הזאת, מבחינת ההתנהלות של המרפאה, אבל עשיתי את זה ולפחות ראיתי שזה לא בשבילי לפני שהתחלתי ללמוד וטרינריה על עיוור
עדיין נלחם כשהנצח העדכן
אנונימי
^^^^ לא מהר מספיק ידידי
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני מעריכה אותכם ,אני גם במלחמה וממש קשה לי להבין שאני טועה בדרך שלי אני מנסה להחזיק אותי חזק ולא להתפרץ באמת לפעמים הנכון לוותר אבל זה לא קל כל הכבוד לכם ,אני כל כך שמחה שלפני שעשיתם את הטעות הספקתם לתקן.
אני כבר טעיתי
איך אני מעריכה אותכם ,אני גם במלחמה וממש קשה לי להבין שאני טועה בדרך שלי אני מנסה להחזיק אותי חזק ולא להתפרץ באמת לפעמים הנכון לוותר אבל זה לא קל כל הכבוד לכם ,אני כל כך שמחה שלפני שעשיתם את הטעות הספקתם לתקן.
אני כבר טעיתי
אנונימית
עדיין יש לי ואני גם נלחם איתו ברגע זה
קניתי רכב
^ תיקנתי*
אנונימי
תיקנתי אנונימי בסטיפס בין אם לעם
רציניים, עם
אנונימי
באותו הנושא: