היינו בקטע 4 חודשים וביחד חודש היא נפרדה ממני בהודעה והיא אמרה בה שהיא לא בנאדם של זוגיות וזהו פשוט סיימה את זה ככה. בכמה ימים הראשונים לא יכולתי להסתכל עליה בלי לבכות וזה היה לי קשה ברמות אז ביום הרביעי בערך הורדתי לה עוקב מכל מקום ואת העוקב שלה היא חסמה אותי בטיקטוק בלי שום סיבה ליטרלי לא הבנתי למה (גם בפייסבוק וגם באירבאדז) לא הבנתי מה היא רוצה למרות שהורדתי לה עוקב היא חסמה אותי ואפילו לא צפיתי לה בפרופיל או משהו