5 תשובות
כן בטח
כן, יש מצב שאולי היה לך קשה
ברור שכן.
כן. הכל תרגול
כן יש מצב שיהיה קצת קשה באקורדים קשים אבל תמיד אפשר לשפר את הגמישות של האצבעות גם לאט לאט זה קורה לבד
באותו הנושא: