6 תשובות
זה משתפר עם הזמן כמו קסם צריך לסבול קצת בהתחלה
שואל השאלה:
אני לא מתחילה
אני לא מתחילה
אנונימית
אז איני בטוחה למה את מתכוונת לי כואב רק כשאני לא מנגנת הרבה זמן ברצף
סובלים פשוט
אם את לא מתחילה ועדיין כואב לך אז פשוט סובלים
וגם אם את רוצה לשפר את המהירות שלך תשתמשי במטרונום
אם את לא מתחילה ועדיין כואב לך אז פשוט סובלים
וגם אם את רוצה לשפר את המהירות שלך תשתמשי במטרונום
שואל השאלה:
טוב סבבה
טוב סבבה
אנונימית
אם את מתכוונת האצבעות כואבות - לאט לאט זה ישתפר עם הזמן, לפעמים יעזור לנגן יותר לאט.
אם את מתכוונת למפרקי הכף יד אז לא יזיק קצת לנוח מהמנגינה, ואולי כדאי לכוון את גובה הגיטרה בעזרת הרצועה בצורה שהיא קצת יותר נוחה לך שלא תגרום לך לקפל לגמרי את המפרקים
אם את מתכוונת למפרקי הכף יד אז לא יזיק קצת לנוח מהמנגינה, ואולי כדאי לכוון את גובה הגיטרה בעזרת הרצועה בצורה שהיא קצת יותר נוחה לך שלא תגרום לך לקפל לגמרי את המפרקים