5 תשובות
קשה נורא אבל אפשרי
אוקיי, ביד שאת פורטת (ימין אצל רוב האנשים) כדאי ציפורניים ארוכות

ביד השניה ממש קשה לנגן עם ציפורניים
תלוי כמה הן ארוכות
אבל בעיקרון זה נשמע הרבה פחות טוב
16t
לא ,
את יכולה לנסות עם אבל חבל זה סתם יותר קשה יהיה ולא נוח , מה את מעדיפה יותר ציפורניים ארוכות או לנגן בגיטרה
אנונימית