11 תשובות
ממליץ לקחת מגמה אחת שהיא כיפית נגיד קולנוע
אני בדיפלומטיה אבל סיימתי רק כיתה י לבינתיים
יכולה לרשום לך איך היה לי עד כה אם זה רלוונטי
אני הייתי באומנות ופייר הרגשתי חרא רצח שם
לא היינו מגובשים בכלל רק הייתה חבורה של כמה בנות שהיו עושות רעש בכל שיעור
אבל זה תלוי בכל דבר
לאיזה מגמה תלכי וכו
סיימתי כבר צבא אני משוחררת אז אני יענה לך
הייתי ב2 מגמות פסיכולוגיה וקולנוע
בקולנוע היה לי מדהים כי גם כל החברים נרשמו למגמה הזו.
מעבר לזה שזו מגמה קלה היא ככ כיפית עושים צחוקים, מצלמים מרגיש כמו שיעור חופשי.
ושאת עם חברות בכלל שיעור שמחכה לו כל שבוע
הייתה מגמה מגובשת מאוד ומתגעגעת לשיעור הזה
כן הכרתי כמה ילדים של שלום שלום במגמה אבל בגלל שכבר היו לי חברים שאני מכירה לא ממש טרחתי.
בפסיכולוגיה לעומת זאת, אף אחד מהחברים לא נרשם אז הייתי שם לבד 90 אחוז מהזמן
המגמה לא מגובשת
יש שם קבוצות של חברים כעיקרון וכל אחד בשלו
לא היה לי כיף
אומנם אהבתי את המורה את המקצוע ואת החומר
אבל היו עבודות שהיה צריך בקבוצות וזה לא היה מדהים כי הייתי נתקעת מלא פעמים
ואני לא בן אדם ממש שקל לו להכיר אנשים חדשים
אנונימית
וואי זה די תלוי מגמה
אבל התחברתי יותר לכמה בנות בעקבות המגמה
שואל השאלה:
תודה רבה לכםם
ותודה לך אנונימית הייתה מביאה לך פרח אבל זה לא יחשב לך 3/>
אנונימית
בשמחה בהצלחה בלימודים נסיכה
אנונימית
היה סבבה כזה ולא היינו ממש מגובשים אבל כן היה צחוקים בכיתה פה ושם.

לא אהבתי שהיינו מלא כי היה לי מאוד קשה להתרכז וזה גרם לי ללחץ אז לרוב הייתי מבקשת לעשות תפרויקט גמר/עבודה בבית או שהולכת לכיתה ריקה ליד כדי להיות לבד(או עם ידידה) ולהתרכז..אבל כן דיברתי לפעמים עם אחרים שם ובכללי היה כיף וגם מעצבן.

אה הייתי במגמת עיצוב :)
אממ היה גיבוש לפעמים ולפעמים לא.
הייתי במגמת כימיה בחמד"ע תל אביב והיו כיתות מכמה בתי ספר שם אז.. היה התערבבות בינינו אבל לא שנהיינו חברים הכי טובים או משהו
אוקיי הייתי בסהכ 4 מגמות לאורך השנים. וכל מגמה זה אווירה שונה.
(אוקי ככה אז בבית ספר שלי בכיתה י' צריך להיות ב3 מגמות ואז פורשים ממשנית אחת)
נתחיל מהמגמה הראשית מחשבים. רב הכיתה היתה ילדים שהיו במדעית ואני אחת מהם. המגמה לא היתה מגובשת בכלל .
מגמת כימיה. גיבוש חלקי. לא היינו מגובשים במשך שלוש שנים שלמדנו ביחד. רק בכיתה יב היו מגובשים יותר. כיאלו ממש פרשו אצלינו המון והרב לא עלו ליא בכלל.
פסיקה. המגמה השלישית שהיתה לי בי'. הכיתה שלי ספציפית היתה כל הילדים שהיו במדעית לא היינו מגובשים בכלל (בגלל הקורונה הגיבוש היה פחות מוצלח).

מגמת היסטוריה. בחרתי להרחיב בנוסף ל2 חובה עוד 3 יחל.
כי המגמה נפתחה רק בכיתה יב אז לקח לנו כמעט שנה להתגבש ובסוף יב היינו דיי מגובשים.
וזה כי היו לנו 2 מורים (מתוך 3) ממש ממש מקסימים שממש היו ודיברו איתנו בגובה העיניים
אני חושבת שבסוף זה תלוי בסביבה אם אתם שכבה מגובשת עם ילדים זורמים וזה אז חד משמעית זה ממש מגבש אבל אם אתם שכבה קשה שכל אנד לעצמו אז זה יהיה פחות מגובש