3 תשובות
את תצליחי להשיג מעל 90 אם תתאמצי
יא כן שנה עמוסה אבל היא לא הייתה נוראית כמו שחשבתי וגם עכשיו יש את ההנחות של המלחמה אז זה ממש מקל
את תצליחי אני בטוחה וזה עובר ממש מהר ולא גרוע כמו שכולם מתארים את זה
בהצלחהה
יא כן שנה עמוסה אבל היא לא הייתה נוראית כמו שחשבתי וגם עכשיו יש את ההנחות של המלחמה אז זה ממש מקל
את תצליחי אני בטוחה וזה עובר ממש מהר ולא גרוע כמו שכולם מתארים את זה
בהצלחהה
סיימתי יא קיבלתי 90 + בכל הבגרויות בקושי התכוננתי רק למתמטיקה... כולם סתם מלחיצים כן לחוץ וזה אבל באמת שנה כיפית היא לא שנה נוראית וזה עובר מהר
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
באותו הנושא: