2 תשובות
אני לא חושבת שהייתי יכולה לשלב את זה, יא' בכל מקרה מאוד עמוסה
אבל יש כאלה שיש להם מסוגלות.. אולי תנסי ומקסימום אם תראי שלא הולך תעזבי
במקרה סיימת מתמטיקה(את בבר אילן?) אם כן אז ירד לך 5 יחל בכיתה י ואז בכיתה יא יהיה לך עוד 5 יחל של הביולוגיה אז זה מתאזן אבל אם לא אני חושב שזה הרבה מאוד(אני כיתה ט שנה הבאה גם לוקח 15 יחל מורחבים) אני חושב שזה הרבה
את יכולה במרום לעשות ביולוגיה בכיתה יא לפצל את זה ל- יא + יב ואז יש מצב את תצליחי
אנונימי